פסיכו אנרגיה - הדרך לאיזון

משהו בוער בי , מחפש שינוי

אם הגעתם לכאן, כנראה שמשהו באמת בוער בכם,
ברוכים הבאים לבלוג הדרך לאיזון

היום מדברים הרבה על צורך בשינוי, כל מי שמרגיש תקוע או לא מרוצה מחייו איך שהם בעצם מזמן שינוי,
עצם תחושת התסכול היא מערך רגשי המכוון אותנו לעשות שינוי, לא לקבל את המצב איך שהו, הכוונה מפנמיותינו היא לעשות מעשה, וקורה שכשלא מתרגמים נכון את המסר נכנסים למצבי רוח דיכאוניים, או להאשמות, מנסים לשנות את הסביבה את האחר כדי שיתאים ולא יאתגר אותנו, המגמה היא סך הכל נסיון, לרוב לא מוצלח, להימנע מהחלטה ואחריות על ההתפתחות האישית שלנו.

שינוי אמיתי אינו מסתכם במעשה שיגרום להפגת התסכול , "להרגיש טוב" הוא צורך מאתגר לשינוי, אל תמעיטו בערך הרגשות המציפים אתכם, הרגשות הם הסמן שמאותת לנו לפתוח ת'ראש, להיפתח הן מבחינה רוחנית והן מבחינה אנרגטית לדרך ההתנהלות שלנו הן ברמה הפיזית והן ברמה האנרגטית רוחנית, יש חשיבות ומטרה לכל אחד, יש דרך, דרכו שבחר ואולי סטה ממנה,
הדרך לאיזון מזמינה את כל מי שחפץ בשינוי עמוק ומשמעותי , שינוי שיבטא את החיבור המהותי לעולם הפנימי והרוחני שקיים בכולנו ומשתוקק לקבל הכרה ושיתוף פעולה מלא , ללא צורך באיתותי הגוף והרגש לתהליכים הנידרשים .
הרוח, האנרגיה של כל אחד, יכולה לכופף אותנו כשאנו סוטים מהדרך, הן בכאבים פיזים ומחלות, והן ברגשות רכים או קיצוניים,וכל הכוונה היא לגרום לנו להתעורר, להיפתח, לשמוע ולהקשיב. להקשיב לעצמינו בעיקר אבל לא רק.
עולם שלם מחכה לנו, עולם בעל משמעות , עולם מאתגר ומופלא בדרך החיבור האוטנטי והפשוט למקור הכוונה והאנרגיה של כל אחד ואחת. עקרונות ויסודות שנישכחו מאיתנו בתהליך המודרניזציה וההתפתחות האנושית.
אז אם משהו בוער בך, הגעת למקום הנכון היא הדרך לאיזון.

2 תגובות:

orlibar9 אמר/ה...

וכמובן מוזמנים ליצור קשר, להצתרף לדרך בעבודה או סדנא.

חיפוש עבודה אמר/ה...

אני בהחלט חושבת שאם עובדים במשהו שלא אוהבים אז חיינו אינם שמחים. מאוד מייגע ומדכא לקום כל בוקר לעבודה שלא נהנים לעשות אותה ושאין סיפוק ממנה.

הוסף רשומת תגובה