פסיכו אנרגיה - הדרך לאיזון

מהי הדרך לאיזון




הדרך לאיזון פותחת בפניך את הקוד לאיזון גוף, נפש, נשמה והוויה, ומעניקה לך כלי יעיל ושימושי להעצמת הפוטנציאל האישי והיכולות.


הדרך לאיזון משלבת, לראשונה, תהליך ייחודי של פירוק מסות אנרגיה שליליות כחלק בלתי נפרד מלימוד ההתנהלות האנרגטית, שהיא הבסיס להבנת המערך האנרגטי הפנימי ויחסי הגומלין עם האנרגיה של הסביבה.


תהליך העבודה הוא אישי, העבודה היא בעיקרה עבודה עצמית ומחייבת אחריות אישית.


בדרך לאיזון אתה עובד לא מקבל טיפול.


הדרך לאיזון היא כלי לטיפול עצמי, דרך עבודה מונחית בפסיכו-אנרגיה, אשר מטרתה, בראש ובראשונה, לשפר את ההכרות שלך עם האופן שבו מתנהלות המחשבות מול הרעש הסביבתי, כיצד הן יוצאות אל הפועל, וכל זאת מתוך הכרה בהתנהלות האנרגטית ובחוקיות של היקום.


נקודת המוצא לפתיחת הדרך (פריסה) היא הבנת מורכבות האדם דרך תורת האותיות, תורת המספרים, עולם החי והצומח, המצפן, היסודות והאסטרולוגיה.


אנרגיה/תקשורת, היא המחשבה. היא מכילה מסר מילולי או רגשי, נובעת מכוונה, ויש בה תוכן ותנועה. אנרגיה זורמת כמו מים, אם מאפשרים לה. לעומת זאת, כאשר זרימת האנרגיה חסומה, האנרגיה, כמו מים, נעשית עכורה.


במהלך היום אנו קולטים הרבה מאוד פרטי מידע, את רובם אנו אוגרים בלי לעבד ולעתים אף בלי להיות מודעים למשמעותם ולקיומם. לכך מתווסף העבר, שבו צברנו מחשבות ואירועים שהדחקנו לזמן שבו יהיו לנו הכלים לעבד, כולל המשאות אשר לקחנו בהם חלק וכלל לא קשורים אלינו.


קשרים בין מחשבה לרגש יוצרים מיקסים אנרגטיים, שהם לעתים קרובות גורמים מעכבים המפריעים לתקשורת שלנו עם עצמנו ועם הסביבה. כל עוד אנחנו משהים את העיבוד והפירוק, מחבלים המחסומים האלה בזרימה נכונה של האנרגיה.


לימוד תרגום האנרגיה למילים (תקשור) הוא הבסיס למודעות לאנרגיות הסובבות אותנו ולכוונתן, והשלב הבא הוא פירוק המחסומים (התנגדויות) העוצרים את זרימת האנרגיה. פירוק המיקסים האנרגטיים, כמו פירוק המזון בגוף, הוא פירוק לבסיסים מהם ניתן להפיק תועלת בתהליך להשגת חיבור אותנטי ובלתי אמצעי לדרך ולכוונה.


הערך המוסף של התהליך הוא: פיתוח מיומנות תיקשור, יכולות ריפוי למיניהם בהתאם לייחודיות של כל אחד, ביטחון עצמי ומימוש הפוטנציאל האישי.
והכי חשוב!!!!! שיפור משמעותי בבריאות הגופנית והנפשית


מפגשי העבודה אינם נקבעים מראש אלה נקבעים על ידך ואך ורק בהתאם למוכנות שלך. את המפגשים אנחנו מקיימים במקומות פתוחים בטבע, בשפת הים על קו החוף או בחורש טבעי על ראש הר, מקומות שבהם נפרצת המסגרת המובנית, משתחררת הכמיהה לחופש המצויה בנו באופן טבעי ומתאפשר מרחב אנרגטי מרגיע, המעודד זיכרונות מהותיים וחיבור לבסיס. החוויה האותנטית שבעבודה בטבע משמשת כפתח להמשך התהליך המיושם בחיי היום-יום.


הדרך לאיזון - המפתח לשינוי חיובי בדרכך בחיים לפרטים נוספים על סדנאות, קבוצות עבודה ועבודה פרטנית:




אורי בר – 052-7755050 אור-לי בר – 052-8868900

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

חוויה מעצימה

הוסף רשומת תגובה