פסיכו אנרגיה - הדרך לאיזון

פתיחת הדרך ע"י פריסת השם שלנו

השם שלנו הוא כלי הזיהוי הראשוני, אנו מתחילים את החיים , ההגדרה הראשונה שאנו מכילים הוא השם שבחרנו או בחרו לנו, הרבה משמעות וכוונה יוצקים לתוך השם. ואת כל המשמעות והכוונה הזו מתמצתים בשם שניקרא.
השם מכיל אותיות לכול אות יש משמעות ותכולה אנרגטית, גם אם לא מודעים לתכולת ותכונת האותיות שבשם ולצירופים השונים, זה הבסיס המוגדר והקבוע המלווה אותנו כל חיינו, ואילה הכלים שיש לנו לעשיה ולמסע החיים.

על כן כשפותחים בתהליך מודעות השלב הראשון הוא ללמוד ולהכיר את הכלים, מה המשמעות של כל אות היתרונות החבויים בה והעבודה המתחייבת ממנה. וכן לבחון כיצד אנו מביאים תכולה זו לידי ביטוי בחיי היומיום.

כאשר אנו מתחילים להבין את ההתחלה, מתחברים לאנרגיה הראשונית ולכוונה הראשונה, אנו מגלים פער בין הרצוי למצוי,
בין הכוונה לתוצאה, ובמקביל מזהים כוונות שאינן נכונות או משרתות אותנו, זה הזמן וההזדמנות להתחיל לעשות סדר, לפרק ולשחרר מה שלא מקדם אותנו בחיים ולפעול למען ניקוי וחזרה לאנרגיה הנקיה ולחיזוק הבסיס הנכון , מתוך הבנה שרק בדרך ועם הכלים הייחודיים שלנו נוכל להגיע לאיזון לעשיה עם עוצמה וכוונה לשפע והשפעה .

הפריסה בדרך לאיזון פותחה על ידי אורי בר, שפיתח וייסד את הדרך שתתאים לכל אדם בצורה ייחודית על פי תורת האותיות ומבטאת את האופן בו כל אדם נבדל בדרכו ובאופן העשיה שלו.

3 תגובות:

daniell אמר/ה...

מענין מאוד. אהבתי

orlibar9 אמר/ה...

הפריסה על פי הדרך לאיזון אינה פריסה נבואית, הכוונה היא לפתוח אנרגיה של עבודה ומודעות, לראות איזה אנרגיות מנטבות את חיינו, איזה אנרגיות וכוונות הן הכי דומיננטיות ואיך הן באות לביטוי בחיי היום יום ובהתמודדות הימיומית, ומכאן אפשר לפתוח תהליך של שיח מודע עם עצמינו ועם הכוונה הגבוהה שלנו על מנת ליצור שיתוף פעולה אמיתי ולא חיי מאבק מתמשכים,
כאשר יש מודעות לכוונה ולדרך הנעת האנרגיה (התנהלות אנרגטית) יש הבנה מה נכון לי ומה לא, דרך נסוי ותהייה ניתן ללמוד כיצד אנו מפעילים את הסביבה ומופעלים על ידה, מתי זה נכון ומתי זה מניפולטיבי ושגוי, וכך גם התוצאות בשטח, המציאות.

orlibar9 אמר/ה...

האיזון בחיינו אינו ביטוי של חיים סטטיים ללא קונפליקטים או דרמות, האיזון הוא היכולת להשתמש בכל הכלים שברשותינו, מתוך מודעות אלהם וקבלה, על מנת להיות מסוגלים באמת לעשות את העשיה שבחרנו לעשות בחיים האילה, כשאדם מחובר לכלים שהביא עימו נוצר סיפוק, יש הפריה ויצירתיות וכל עשיה ודרך שיבחר יממשו את הכוונה איתה הגיע לכאן.
אז מי שחשב שכשהוא הולך לישון הוא מאוזן.......שיחשוב שוב

הוסף רשומת תגובה